MS Windows
briani 27239
problemer med mx1000 mus
Fra : Jesper Hjuler

Dato : 23-01-05 16:58

Jeg har købt en Logitech MX 1000 laser mus. Den kører på usb porten. Nogen
gange når jeg starter systemet op, så virker den starks som den skal. Andre
gange kan der gå et par timer før den virker. Hvad kan det skyldes

Hilsen
Jesper

Fra : Dennis Olesen

Dato : 23-01-05 21:28

Er der problemmer nu når du bruger PS2 stikket?
Bruger du de nyeste driver ?
Har selv sådan en mus og jeg bruger PS 2 stikket uden nogle problemmer.

--
MVH
Dennis Olesen

Fra : Jesper Hjuler

Dato : 23-01-05 22:36

Ja det er det samme med ps2 hvor finder jeg de nye drivere

Hilsen
Jesper

Fra : quake

Dato : 25-01-05 13:02

Prøv her

http://www.logitech.dk/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=1792,contentid=9409

Quake

Fra : papkassen

Dato : 25-01-05 18:56

Jeg har haft de samme problemer, dog med en MX700. Løsningen fra
logitech var som følger.
Tag batterierne ud af mus og tastatur
start PC og tryk dernæst på Connect knappen i ca. 30 sek (det
nulstiller systemet)
Isæt batterierne.
Så kører det bare.

Hilsen

papkassen

Fra : quake

Dato : 26-01-05 10:56

nu er det lige sådan at på en mx1000 kan man ikke pille batterierne ud
Quake