MS Windows
briani 27239
Afinstalation af screensavere ?
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 22-01-05 13:23

Hej alle, jeg har et lille ireterende problem, jeg har hentet alt for
mange screensavere igennem tiden, og der er kun 2-3 stykker jeg vil
bruge, men ved ikke hvordan jeg sletter de andre ?

jeg kan hverken slette windows egne eller nogle af de uheldige jeg
selv har hentet ?

jeg har selvfølgelig prøvet settings/controlpanel/add or remove... og
der ligger de ikke, nå håber at nogen kan hjælpe mig med mit lille
problem selv om det ikke er så alvorligt, så ireterer det mig bare

(1) Amin Jensen der var på badeferie har lovet de thailandske myndigheder at

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-01-05 16:52

Søg efter *.scr og slet dem du ikke vil have.