"Hans-Jørgen Sindholt" <sindholt@FJERNESparadis.dk> skrev i en meddelelse
news:41edf691$0$201$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> skrev i en meddelelse
> news:csk51u$pos$1@news.cybercity.dk...
>>
> skrev i en meddelelse
>>>
>> Jeg har ikke noget svar, men har oplevet noget lignende med AVG7. Jeg
>> kører
>> XP Pro og installerede AVG7, har indtil da kørt med 6'eren.
> (klip)
>>. Nu kører jeg eTrust
>> antivirus.
>> MVH
>> Pipeline
>>
> Det lyder ret så interessant. På den pågældende maskine oplevede jeg det
> allerede i december 2004, da man fik meddelelse om, at AVG6 vil udgå til
> fordel for version 7. Imidlertid slog jeg mig til tåls med det og kørte
> derpå videre med version 6 uden problemer. Mon dog ikke andre brugere har
> prøvet noget lignende? Man hører ellers kun positive udsagn om programmet
> AVG7.
> Tak for din orientering.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans-Jørgen
>
> Hjemmeside:
>
http://home4.inet.tele.dk/sindholt/
>
Ja, min version 7 gratis versiion gjorde det sammen på den ene maskine, dvs.
der kom efter opstart en dialogboks om at maskinen skulle genstartes for at
programmet kunne opdateres. Jeg afinstallerede programmet og hentede en
trial version at betalingeprogrammet,; det kører fint.
MVH Flemming