MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Netværk i XP mellem 2 pc'er
Fra : Dark Devil

Dato : 17-01-05 19:11

Hej

Jeg har lige sat et netværk op mellem to pc'er hjemme hos mig selv. Den ene
er forbundet til min Linksys Router med kabel og den anden kører trådløst.

Når jeg kigger på netværket kan de to pc'er godt se hinanden. Forsøger jeg
fra den der er forbundet med kabel og gå ind på den anden pc og se delte
mapper, kan jeg godt dette.

Gør jeg det fra den som er trådløst forbundet får jeg følgende fejl \\pcnavn
er ikke tilgængelig. Du har muligvis ikke tilladelse til at bruge denne
netværksressource. Kontakt serveren administrator for at finde ud af, og du
har adgangstilladelse.

men går jeg i kør og skriver \\pcnavn\billeder kan jeg godt se mappen.. Hvad
gør jeg forkert??

Jeg kører Xp professional på begge pc'er

mvh

Kim

Fra : Dark Devil

Dato : 17-01-05 21:21

Hej

Jeg tror måske det har noget med sikkerhedspolitikker at gøre.. Noget som
ved hvordan de skal stå??

mvh

Kim