MS Windows
briani 27239
En XP pro kører med 100 %
Fra : Gunnar

Dato : 17-01-05 15:47

Hej.
På datastuen har vi en maskine Xp pro som næsten ikke kan køre. Processoren
arbejder næsten 100 % hele tiden
også selv om der ikke arbejdes på den. Den er fri for Virus og Spy ware, det
er lige set efter, der køres med Antivir
men den er lige undersøgt med House call, og der var ikke noget. Jeg har
prøvet med at afbryde nogle af de processer der stå med et stort forbrug
uden væsentlig virkning processor er på 2200 og ram er på 3 46,men den kan
næsten ikke åbne noget.
Gunnar

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-01-05 16:48

"Gunnar" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden væsentlig virkning processor er på 2200 og ram er på 3 46,men den kan

Kan være bios der kringler.
En reset af bios kunne hjælpe.

Michael

Fra : Madsen

Dato : 17-01-05 17:09

Gunnar wrote:
> [...]
> har prøvet med at afbryde nogle af de processer der stå med et stort
> forbrug uden væsentlig virkning processor er på 2200 og ram er på 3

Hvad hedder de processer som giver den store belastning?

--
Madsen

Fra : Gunnar

Dato : 17-01-05 17:35

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad hedder de processer som giver den store belastning?

Hej.
Den ene hedder Explorer exe, de andre kan
jeg ikke huske, jeg har den ikke hjemme.
Gunnar

Fra : Gunnar

Dato : 22-01-05 17:57

> Hej.
> Den ene hedder Explorer exe, de andre kan
> jeg ikke huske, jeg har den ikke hjemme.

Hej. Hvis nogen ønske oplyst grunden så er den her.
Det var spool exe der kørte 100 % efter fundet fik jeg
på google en forklaring på hvordan det skulle standses
og ikke mindste hvordan jeg fik den proces til af køre
normalt igen. For ved genstart var der igen 100 %.
Gunnar