MS Windows
briani 27239
XP pro logger omgående af
Fra : Hjermind

Dato : 16-01-05 21:58

Hejsa...

Mit problem er følgende:

Når jeg trykker på en af brugerne på velkomstskærmen skriver XP 'Dine
personlige indstillinger indlæses'. Mit skrivebord vises så i et
split-sekund hvorefter XP skriver 'Logger af. Dine indstillinger gemmes' og
velkomstskærmen kommer tilbage. Dette sker uanset om jeg vælger en bruger-
eller administratorkonto.

Nogen gode råd til at undgå dette?

Mvh JH

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-05 07:08

Hjermind wrote:
> [...]
> gemmes' og velkomstskærmen kommer tilbage. Dette sker uanset om jeg
> vælger en bruger- eller administratorkonto.

Kan du starte op i fejlsikker tilstand?
Hvis ja, prøv da at kigge i loggen om der er nogle fejlmeldinger at
gå efter...

-E.G.

Fra : P V Jørgensen

Dato : 18-01-05 21:50