MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
ping is not recognized as an internal or e~
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 15-01-05 14:11

Under My Computer ... Properties ... Advanced ... Environment Varibales ...
System Variables ... Path er angivet c:\windows\system32, men alligevel
brokker kommandoprompten sig, hvis jeg forsøger at bruger kommandoer som
ftp, ping etc.:

"ping is not recognized as an internal or external command, operable program
or batch file"

- og jeg skal derfor skifte til c:\windows\system32 hver eneste gang, jeg
vil bruge kommandoprompten. Og hvorfor skal jeg det, når den allerede ER
angivet i Path-variablen?

/Anders
--
Anders Lau Mandsholm, Århus

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 15-01-05 17:26

Nu prøvede jeg lidt desperat at slette c:\windows\system32, genstarte,
indsætte den igen og genstarte. Og nu virker det. Installationen er endda
helt ny - har netop formateret og installeret. Windows... pfffttt

/Anders
--
Anders Lau Mandsholm, Århus