MS Windows
briani 27239
Højreklik i My Computer på et drev m.v. og~
Fra : SA

Dato : 14-01-05 14:17

Hej NG!

Som emnet siger, så går XP ned, når jeg f.eks. højreklikker på drev C: eller
på en tilfældig folder, og så "dør" Explorer, og der indlæses en ny udgave.
Fænomenet er rimeligt nyt, og jeg har kontrolleret for (nyt) installeret
software eller hardware, og kan ikke finde en umiddelbar grund til
problemet. Jeg har også Gogglet efter problemet, samt scannet diverse
nyhedsgrupper igennem.... ingen resultat der kunne bruges til noget.

Hvad kan dette skyldes? Og hvordan ken jeg afhælpe problemet?

Win XP Pro SP2, US
P4 NW 2.66MHz
1 GB DDR, PC2700
2*120GB diske.

osv. osv.

På forhånd tak

/SA

Post any reply or question in the newsgroups!
Mail is only rarely read!

Fra : Edmund

Dato : 14-01-05 18:16

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse
> Hvad kan dette skyldes? Og hvordan ken jeg afhælpe problemet?

mon vi har samme problem

Min tråd 12-1 100 % cpu-brug ved højreklik på filer

Mvh Edmund

Fra : SA

Dato : 16-01-05 20:48

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> wrote in message
> "SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse
>
> mon vi har samme problem
>
> Min tråd 12-1 100 % cpu-brug ved højreklik på filer
>
> Mvh Edmund

Hej Edmund.

Jeg tror ikke problemet er det samme. Mit CPU forbrug går ikke på 100%, men
Explorer "dør" med det samme og vel og mærke hver gang.

Håber der er andre gode forslag.

Mvh.

/SA