MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
menuen alle programmer
Fra : KLarsen

Dato : 12-01-05 22:57

hvordan kan jeg få gjordt menuen i alle programmer lidt smallere eller kan
man ikke lave det om
jeg kører med winxp

Fra : Anders Lund

Dato : 12-01-05 23:15

KLarsen wrote:
> hvordan kan jeg få gjordt menuen i alle programmer lidt smallere eller kan
> man ikke lave det om
> jeg kører med winxp

Tænker du på menuen med "Fil, rediger, vis" osv.? Højreklik på
skrivebordet -> egenskaber -> Udsende -> Advanceret her trykker du på
menuen i eksemplet og så gøre størresen mindre.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : KLarsen

Dato : 12-01-05 23:22

Det er når jeg bruger start>programmer jeg gerne vil have den menu lidt
smallere hvis det kan lade sig gøre.

Fra : Palle

Dato : 13-01-05 11:45

> Det er når jeg bruger start>programmer jeg gerne vil have den menu lidt
> smallere hvis det kan lade sig gøre.
>
> "KLarsen" <smukkelarsen@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Menuen har den nødvendige bredde.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-01-05 11:55

Den 13-01-05 11.45 skrev Palle følgende:

> Menuen har den nødvendige bredde.

Men man kan omdøbe genveje med lange navne til nogle kortere navne, så
bliver menuen smallere. Højreklik på en genvej i menuen, vælg Omdøb, og
skriv et kortere navn.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : John T.

Dato : 13-01-05 13:29

> Men man kan omdøbe genveje med lange navne til nogle kortere navne, så
> bliver menuen smallere. Højreklik på en genvej i menuen, vælg Omdøb, og
> skriv et kortere navn.
> Mvh. Kim Ludvigsen

Er du nu helt sikker på det Kim ?
Min nr.2 menu indeholder kun navne med 2 mindre ord, men fylder
det samme som den første der har meget længere ord.
På min 17" skærm fylder hver menu ca. 17 m.m og i den første er der
meget lang tekst og i den anden meget korte og de fylder nøjagtigt
det samme.
John

Fra : Anders Lund

Dato : 14-01-05 07:14

John T. wrote:

> Er du nu helt sikker på det Kim ?
> Min nr.2 menu indeholder kun navne med 2 mindre ord, men fylder
> det samme som den første der har meget længere ord.

Er det fordi din programliste bliver vist i 2 kollonner? I så fald er
det ikke 2 forskellige menuer, men den samme. Derfor er det samme brede
på begge kollonner.

> På min 17" skærm fylder hver menu ca. 17 m.m og i den første er der
> meget lang tekst og i den anden meget korte og de fylder nøjagtigt
> det samme.

17mm? Det var ikke meget!

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : John T.

Dato : 14-01-05 07:47

> 17mm? Det var ikke meget!
>
> --
> Anders Lund -

Ha,ha, der skulle ha stået 76 mm -sorry !
John
Næstved