MS Windows
briani 27239
slette en fil der ikke vil slettes
Fra : Fax_Modem

Dato : 12-01-05 16:56

Hejsa

Jeg har et lidt underligt problem - jeg har en fil (et video-klip) på min
computer jeg gerne vil have slettet. Men hver gang jeg forsøger siger den at
filen er i brug eller bruges af anden person...og filen er hverken i brug
eller bruges af anden person.

Nogle ideer til hvor dan jeg løser dette problem?

mvh.
jesper

Fra : emj

Dato : 12-01-05 17:03

On Wed, 12 Jan 2005 16:56:14 +0100, "Fax_Modem"
<jtm.NOSPAMandersen@get2net.dk> wrote:

>Nogle ideer til hvor dan jeg løser dette problem?
Kik her

Hilsen emj

Fra : Fax_Modem

Dato : 12-01-05 17:19

Den besked er desværre udløbet :(

- Jesper

Fra : Michael

Dato : 12-01-05 17:38

"Fax_Modem" <jtm.NOSPAMandersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Den besked er desværre udløbet :(

Hmmm.... - ikke på TDC's server:

Her er hvad jeg gør når jeg støder på en genstridig fil der ikke vil
slettes:
1. luk alle programmer
2. åben taskmanageren (ctrl-shif-esc)
3. under fanebladet processes find processen explorer.exe, marker den, og
tryk på end process
4. under fanebladet applications tryk new task, tast cmd og tryk ok
5. slet filen med kommandoen del. feks. del c:\movies\mymovie.avi
6. under fanebladet applications tryk new task, tast explorer og tryk ok

Har endnu ikke oplevet at det ikke virker på en genstridig fil.

Hilsen Michael

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-01-05 17:36

> [...]
> eller bruges af anden person.
>
> Nogle ideer til hvor dan jeg løser dette problem?

+++++++++++++++++

Hej.

Det er nok en avi film du. Prøv at kig her, lidt nede på siden
http://www.alltomtv.se/t23879.html og download den her fil xp-avifix.zip

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : M@B

Dato : 12-01-05 19:02

> [...]
> eller bruges af anden person.
>
> Nogle ideer til hvor dan jeg løser dette problem?

Bare søg efter dr.delete på google og kør den,så er du
ude over de problemer forever :)

Mvh Michael Bach.

Fra : KH

Dato : 13-01-05 23:22

Se det var et dejligt program. Takker!!

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk

Fra : hcma

Dato : 12-01-05 19:46

> [...]
> eller bruges af anden person.
>
> Nogle ideer til hvor dan jeg løser dette problem?

Simpelt og let: Opret et tomt text-dokument og gem det i samme mappe som de
uslettelige filer. Åbn så stifinderen ->Z marker det tomme text-dokument
samt de uslettelige filer og tryk: delete.
m v h
HC

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-01-05 15:57

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de uslettelige filer. Åbn så stifinderen ->Z marker det tomme
> text-dokument samt de uslettelige filer og tryk: delete.
+++++++++++++++++++++

Det råd har jeg også prøvet nogle gange, det er aldrig lykkedes mig endnu,
at få det til at virke.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-05 21:00

> Nogle ideer til hvor dan jeg løser dette problem?

jeg plejer at kunne slette dem i fejlsikret tilstand.....

VH Henrik

Fra : emj

Dato : 12-01-05 21:19

On Wed, 12 Jan 2005 21:00:14 +0100, "H. Johansen"
<henrik-snabel-a-duls-punktum-dk> wrote:

>jeg plejer at kunne slette dem i fejlsikret tilstand.....

Det kan man nu ikke altid, så du har været heldig.
Hilsen emj

Fra : Poul

Dato : 12-01-05 21:22

Jeg plejer at bruge NERO

MVH
Poul

Fra : Mikkel

Dato : 13-01-05 15:55

Hej

Når jeg en sjællent gang har det problem har det stort set været når
"indeksering" har været slået til, når jeg har slået det fra og ventet
et stykke tid (typisk 1 min.) så er den slettebar.

Man kan enten slå indeksering fra for hele drevet eller den enkelte
mappe.

--
Hilsen
Mikkel Rømer Jespersen