MS Windows
briani 27239
Sp. vedr. EasyCleaner.
Fra : Annette Kjellerup

Dato : 12-01-05 00:42

Hvad betyder Spring: linien i EasyCleaner, og hvad bruges den til ?
Annette.

Fra : Pico

Dato : 12-01-05 00:59

Annette Kjellerup wrote:
> Hvad betyder Spring: linien i EasyCleaner, og hvad bruges den til ?

Hvad mener du med "Spring: linien" ? Hvilket sprog har du den indstillet
til ? Jeg har lige prøvet at sætte den til Engelsk og der kan jeg ikke
finde noget der heder sådan.
Du stiller sprog ved at vælge knap 2 i sidste ikonrække og så andet
faneblad, der kan du indstille mange forskellige sprog.
Pico

Fra : Pjensen73

Dato : 12-01-05 02:46

Pico skrev:

> [...]
> Du stiller sprog ved at vælge knap 2 i sidste ikonrække og så andet
> faneblad, der kan du indstille mange forskellige sprog.

og der kan man bl.a. vælge Dansk.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 12-01-05 08:50

On Wed, 12 Jan 2005 00:41:47 +0100, "Annette Kjellerup"
<A.Kjellerup@mail.dk> wrote:

>Hvad betyder Spring: linien i EasyCleaner,

I den engelske sprogindstilling hedder værdien Skip, så den danske
oversættelse burde nok have været Spring over, Overspring eller
Udelad.

> og hvad bruges den til ?

I feltet kan man angive værdier, f.eks. biblioteks- og fil-navne, som
skal overspringes under søgningen.
Søgeresultater, der indeholder en af de angivne værdier, vil blive
ignoreret.
Værdierne skal være adskilt af komma, og værdier indeholdende
mellemrum skal være omsluttet af anførselstegn.

Eks.:
Windows, "Program files", Ohjelmatiedostot.

Sprogfilerne findes i øvrigt i biblioteket
<drev>:\Programmer\EasyCleaner\Languages
og er rene tekstfiler.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen