MS Windows
briani 27239
Outlook Express - mail/slet - skal jeg ski~
Fra : Fortz@

Dato : 11-01-05 21:14

Hej.

Nu kan jeg ikke længere slette mine mail i Outlook Express, hvad er der
sket....og hvordan bliver det så "normalt" igen.....eller skal jeg bare
skifte til Linux...?

Rent faktisk begyndte det hele for 4 md. siden, hvor jeg IKKE længere kunne
lave en "postregl" for mine mail......og nu dette ((((((

Håber der er et kvikt hovede der lige hurtigt kan hjælpe mig her.

Fra : Anders Lund

Dato : 11-01-05 21:20

Fortz@ wrote:

> Nu kan jeg ikke længere slette mine mail i Outlook Express, hvad er der
> sket....og hvordan bliver det så "normalt" igen.....eller skal jeg bare
> skifte til Linux...?

Jeg har ikke lige løsningen, men du kunne jo starte med at skifte til
Thunderbird - at skifte det hele til Linux er måske lige en hård
beslutning. :)

Men hvis du vil, kan du jo godt prøve med en Linux installation.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-01-05 21:36

On Tue, 11 Jan 2005 21:14:24 +0100, Fortz@ wrote:

> eller skal jeg bare skifte til Linux...?

Ja :)

> Håber der er et kvikt hovede der lige hurtigt kan hjælpe mig her.

Det ku' Anders Lund. Prøv Thunderbird.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-01-05 21:56

Fortz@ skrev:

> Nu kan jeg ikke længere slette mine mail i Outlook Express,
> hvad er der sket....og hvordan bliver det så "normalt"
> igen.....

Prøv at komprimere mapperne (Filer > Mapper > Komprimer alle
mapper) og hvis det ikke hjælper, så slet Folders.dbx i OE's
lagringsmappe imens OE er lukket. Når den genstartes, bliver
der automatisk oprettet en ny Folders.dbx.

> eller skal jeg bare skifte til Linux...?

Hvad skulle det hjælpe?

PS. Der findes en gruppe, som udelukkende omhandler OE.
Du har sikkert større chance for brugbar hjælp dér.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-01-05 15:10

On Tue, 11 Jan 2005 21:56:23 +0100, Thomas G. Madsen wrote:

> Hvad skulle det hjælpe?

Uha hvor skal jeg starte?

Fra : Fortz@

Dato : 11-01-05 22:53

Super.....og tak for din besked - MEN den mappe findes ikke.....har søgt :
Folders.dbx og blot .dbx....men så finder søgningen vidst alle min
beskeder, og dem skal jeg vel ikke slette...! Den første løsning hjalp
desværre ikke.............

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-01-05 23:23

Fortz@ skrev:

> - MEN den mappe findes ikke.....har søgt : Folders.dbx og
> blot .dbx....men så finder søgningen vidst alle min beskeder,
> og dem skal jeg vel ikke slette...!

Folders.dbx ligger i samme mappe som Indbakke.dbx, Sendt post.dbx
osv., men det er kun Folders.dbx du skal slette.

Det kan dog også være en af den andre *.dbx-filer, som har taget
skade, men tit og ofte er det nok at slette Folders.dbx.

Krydspostet til: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
og dk.edb.system.ms-windows.
FUT til: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : John T.

Dato : 11-01-05 23:10

skal jeg bare
> skifte til Linux...?

Du har åbenbart en fejl, og jeg kan ikke se at det er løsningen
at skifte OE ud, det er da smartere at finde fejlen og det gør
du bedst ved at følge Madsens råd:
(Prøver at følge tråden, pøj,pøj!)
Mvh. John