MS Windows
briani 27239
Win xp i oem version
Fra : Rene

Dato : 11-01-05 09:57

Hej NG

Jeg køber en pc en af dagene og agter at købe en xp home med i oem version.
Jeg har dog ikke tænkt mig at installere det på den købte pc men på min
datters. Spørgsmålet er: Hun har win 98 kan jeg installere xp cdén uden at
formatere altså som opgradering på win 98 maskinen?

--
Best Regards

Rene

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-05 14:21

Rene skrev:

>Hun har win 98 kan jeg installere xp cdén uden at
>formatere altså som opgradering på win 98 maskinen?

Nej, så skal man købe en opgraderingsversion eller en fuld
version.
--
Knud

Fra : Rene

Dato : 13-01-05 00:00

klip

> Nej, så skal man købe en opgraderingsversion eller en fuld
> version.

Jamen det er da en fuld version, nedenstående er beskrivelse af den. Tror
du/i så ikke det kan opgradere?

Windows XP på dansk i OEM version. Programmet kommer uden æske / stor
manual. Der ydes ikke gratis support på denne version. Ellers er programmet
identisk med den fulde version.