MS Windows
briani 27239
Floppy/Pendrive Problem (3)
Fra : Inger Buchard

Dato : 10-01-05 19:30

Problemet med adgangen til flippydrive og Pendrive g:\ er egentlig uløst.
Jeg har gendannet Win XPPro i versionen 19.12.04. I denne version er der
ingen problemer med at læse G:\ og a:\.
Derefter har jeg geninstalleret AVG7 og modtaget automatiske
Windowsopdateringer, hvorpå adgangen til de to drev igen kun er mulig efter
genstart med disk i drevet.

Er det AGV, der skal have et flueben et eller andet sted, eller er det
opdatertingerne fra Microsoft der er problemet? Kan jeg undvære dem - som
amatør der går med både rem og seler?

Jeg tør ikke afinstallere AVG.

I håb om jeres tålmodige hjælp

Inger

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-01-05 22:42

Inger Buchard skriver:

> Derefter har jeg geninstalleret AVG7 og modtaget automatiske
> Windowsopdateringer, hvorpå adgangen til de to drev igen kun er mulig efter
> genstart med disk i drevet.

Prøv at rul tilbage igen og så kun lav windowsopdateringerne, eller
installer AVG.

Lad være med at gøre flere ting på 1 gang.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Inger Buchard

Dato : 11-01-05 21:51

> Lad være med at gøre flere ting på 1 gang.

Jeg fjernede så - tak for reminderen - kun AVG7 - og kan nu læse fra
floppydrev og usb-port til Pendrive..
Jeg flytter derfor mit spørgsmål over i dk.edb.sikkerhed.virus

Inger