MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hvad har Bill givet / 2 min stilhed
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 20:19

Jeg ved det er OT
MEN

Andes F har opfordret til 2 min tavshed i morgen den 2/1-2005 kl 1400

Det syndes jeg vi skal støtte op omkring og være elektronisk stille på det
tidspungt .

Og derud over !!!
Jeg har intet hørt om at verdens rigste mand har givet noget til dem .....
Jeg håber meget jeg tager fejl

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-01-05 20:32

"Kai LJ. Rasmussen" <kai snabel-a abou dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og derud over !!!
> Jeg har intet hørt om at verdens rigste mand har givet noget til dem .....

Det har han, men er det en naturlov at han skal give noget?.

http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305183

Mvh

Karsten

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-01-05 20:35

Kai LJ. Rasmussen wrote:
> [...]
> på det tidspungt .
>
> Og derud over !!!
> Jeg har intet hørt om at verdens rigste mand har givet noget til dem

For satan da! Det er på grund af idioter som dig, at jeg *ikke* vil være med
til at bakke om det AFR's forslag.

Søren

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 01-01-05 20:45

Kai LJ. Rasmussen wrote:
> [...]
> på det tidspungt .
>
> Og derud over !!!
> Jeg har intet hørt om at verdens rigste mand har givet noget til dem

Og har du givet?

--
Mogens.

Fra : Palle

Dato : 01-01-05 21:44

"Mogens Nielsen" <snegomneslein@hotmail.com.invalid> skrev i en meddelelse

> Og har du givet?

Latterligt indlæg.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 02-01-05 12:00

Palle wrote:
> "Mogens Nielsen" <snegomneslein@hotmail.com.invalid> skrev i en
> meddelelse news:33oct9F425pduU1@individual.net...

> Latterligt indlæg.

Er dine evner ikke til mere?

--
Mogens.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-05 21:25

"Kai LJ. Rasmussen" skriver:

> Jeg ved det er OT

Og alligevel skriver du det.

Du bedes venligt men bestemt lade være med at putte sådanne off topic
indlæg i newsgrupper. Flere grupper er i forvejen spammet til med
lignende indlæg.

Det er ikke fordi jeg ikke finder det katastrofalt, det der er sket. Men
vi er flere der helst ikke ser usenet ødelagt af sådanne indlæg for
fremtiden.

På forhånd tak
Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe