MS Windows
briani 27239
Zonealarm og Mediaplayer ??
Fra : *trads*

Dato : 24-12-04 10:37

Hej
Hvordan får jeg dem til at funger sammen ??

Det er kun når at jeg på nettet kan trykke på en film på nettet :
Eks et afsnit af Harddisken
http://www.dr.dk/Videnskab/Harddisken/Ugens+Harddisk/Ugens+Harddisk.htm

Der kan den ikke startet filmen op..... Men lukker jeg så min zonealarm ned.
Er der ingen prob.
????
Hvordan får jeg lige dem til at spille sammen ??

Glædelig jul !!

Mvh
Henrik Olesen
www.olesenbanden.dk

Fra : Broodje Paling

Dato : 25-12-04 11:18

*trads* skrev:
> [...]
> Er der ingen prob.
> ????
> Hvordan får jeg lige dem til at spille sammen ??

Det kan være at du på et tidspunkt har fortælt Zonealarm at Mediaplayer
aldrig må komme på internet. Du kan kigge i program control i zonealarm
hvis der er et rødt kryds skal du bare lave det om til et spørgsmålstegn
så vil zonealarm spørge næste gang Mediaplayer vil på nettet.

Fra : *trads*

Dato : 25-12-04 11:24

> [...]
> hvis der er et rødt kryds skal du bare lave det om til et spørgsmålstegn
> så vil zonealarm spørge næste gang Mediaplayer vil på nettet.

Takker !!!!