MS Windows
briani 27239
Install Windows 95 + XP samme HD
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 23-12-04 22:23

Hej!

Hvis man har nogle programmer som ikke kan køre på XP og kræver en
"rigtig DOS".Er det så muligt at installere flere udgaver af Windows på
samme maskine/HD f.eks Windows XP og Windows 95.
Hvis det er muligt, er der så noget særligt man skal være opmærksom på
ved installation mm. ??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-12-04 22:28

Henry Lerche Madsen skrev:

>Hvis man har nogle programmer som ikke kan køre på XP og kræver en
>"rigtig DOS".Er det så muligt at installere flere udgaver af Windows på
>samme maskine/HD f.eks Windows XP og Windows 95.

Ja, men for at det går smertefrit, så skal du først installere
Win 9x og bagefter Win XP og på hver sin partition.

Hvis du har XP installeret nu og ikke ønsker at starte helt
forfra, så kig på
http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_repair_9x.htm

Går ud fra, at det også kan bruges med Win 95.
--
Knud