MS opdateringer
Fra : Kate Hald

Dato : 12-02-05 20:21

Hejsa

Jeg ved ikke hvor jeg skal henvende mig, håber dette er tæt på rigtigt.

Jeg har forsøgt at installere Microsoft Windows Updates, men får blot at
vide at opdatering er mislykket. Ingen fejlkode eller lign. der kan hjælpe
mig til at identificere problemet.

Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan opdatere og what to do?

Pft.
Kate

Fra : KT

Dato : 12-02-05 22:24

"Kate Hald" <khald@SLETofir.dk> wrote in message
> [...]
> mig til at identificere problemet.
>
> Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan opdatere og what to do?

Har du slået services fra manuelt ?
Kører du med firewall ?

Mvh Kim

Fra : Inge

Dato : 12-02-05 22:50

Hej
Jeg tror bare du skal prøve igen, jeg måtte forsøge 7-8 gange før det så
lige pludselig lykkedes. Jeg ved ikke om det kan være fordi mange prøver
samtidig!?

mvh
Inge

Fra : GiWeo

Dato : 13-02-05 10:54

Hesja

>Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan opdatere og what to do?

Og et er en 100% lovlig CD-KEY du har indtastet på maskinen ??

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Kate Hald

Dato : 13-02-05 13:27

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hesja

> Og et er en 100% lovlig CD-KEY du har indtastet på maskinen ??

Hvad er en CD-Key?

Af uransagelige årsager er det nu lykkedes mig at få installeret
opdateringerne, ved endnu engang at prøve at slå firewallen fra under
opdateringen. Det lykkedes ikke de første gange jeg prøvede men nu lykkedes
det.

Tak for de gode bud.

Fra : Anders Lund

Dato : 14-02-05 20:15

Kate Hald wrote:

> Hvad er en CD-Key?

Den 25 tegn lange kode man indtaster når man installere Windows fra bunden.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!