Styr ungerne
Fra : Lars Hartvig Pederse~

Dato : 07-02-05 19:29

Jeg vil godt have lidt bedre kontrol med ungernes pc. Fx. hvad tid på døgnet
den kan være tændt og i hvor mange timer om dagen.

Er der nogen der kender nogle gode sharewareprogrammer (gerne freeware), som
kan løse dette lille behov, som mange forældre kun kender alt for godt?

Fra : Kent Friis

Dato : 07-02-05 19:42

Den Mon, 7 Feb 2005 19:29:22 +0100 skrev Lars Hartvig Pedersen:
> [...]
> kan løse dette lille behov, som mange forældre kun kender alt for godt?

Et shareware-program til børneopdragelse? Nix, aldrig hørt om.

Mvh
Kent

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 07-02-05 19:49

"Lars Hartvig Pedersen" <lars@hartvig-pedersen.dk> wrote:

> [...]
>kan løse dette lille behov, som mange forældre kun kender alt for godt?

Kontrol er en god ting, men tillid er bedre

Tak en snak med ungerne om hva' de må og ikke må. Uanset hvad du finder
på for at sikre computere og lokalnet, kan en kvik knægt omgå det på få
minutter. Der er ingen grund til at spilde tid på en kamp der tabt på
forhånd

<mlr>

Fra : Ole Guldberg Jensen

Dato : 08-02-05 15:15

Michael Rasmussen wrote:

> Kontrol er en god ting, men tillid er bedre

razzia er bedst :)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-02-05 20:41

Lars Hartvig Pedersen skrev:

> Er der nogen der kender nogle gode sharewareprogrammer (gerne freeware), som
> kan løse dette lille behov, som mange forældre kun kender alt for godt?

Jeg kender en hardwareløsning: Tryk på HFI-relæets testknap kl.
22.00.

Men ellers er jeg enig med de andre to svar.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : Morten Dahl

Dato : 07-02-05 22:13

Bertel Lund Hansen wrote:
> Jeg kender en hardwareløsning: Tryk på HFI-relæets testknap kl.
> 22.00.

Haaber huset har flere faser saa.. Ellers gaar mutter nok selv i seng
den aften - isaer hvis det er midt i Rejseholdet eller Kroenikken

Fra : Kristian Thy

Dato : 08-02-05 09:20

Morten Dahl wrote:

> Haaber huset har flere faser saa.. Ellers gaar mutter nok selv i seng
> den aften - isaer hvis det er midt i Rejseholdet eller Kroenikken

Rejseholdet og Kronikken er som regel færdig klokken 21 :)

\\kristian

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-05 18:52

I news:36raueF3clnppU1@individual.net skrev
Kristian Thy følgende:

> Rejseholdet og Kronikken er som regel færdig klokken 21 :)

Jeg ved ikke hvornår rejseholdet holder fyraften, men jeg plejer som
regel at have læst kronikken inden kl. 12.00

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/