Installere Firewall
Fra : Henrik Christensen

Dato : 06-02-05 23:12

Når du har sat Net stikket i og maskine fryser Er det fordi Der er en
HEFTIG aktivitet på Netwærk's Forbindelsen.

pil stikket ud genstart maskinen

efter genstart er kørt

Klik på Start, klik på Kør Og skriv "MSCONFIG"

gå op på fanebladet "START"

i denne kan du nu se HVILKE PROGRAMMEr der Køre

eventuel lave en screen dump og sende den til mig(Prt scr)tasten

mvh Henrik

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-02-05 23:58

I news:f59e8cd5.0502061412.34d8aa9@posting.google.com skrev
Henrik Christensen følgende:

> eventuel lave en screen dump og sende den til mig(Prt scr)tasten

Hvorfor i al verden skulle vi dog sende den til dig?

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-02-05 06:06

Andreas Falck skrev:

> Hvorfor i al verden skulle vi dog sende den til dig?

Mon ikke der er tale om en fejldirigeret mail?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 07-02-05 12:19

Bertel Lund Hansen wrote:

> Mon ikke der er tale om en fejldirigeret mail?

Der er ihvertfald tale om en værre gang vrøvl :D

--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk

Fra : Henrik Christensen

Dato : 07-02-05 20:51

"Uffe S. Callesen" <anon@anon.local> wrote in message news:<42074eac$0$48681$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> Der er ihvertfald tale om en værre gang vrøvl :D

sory det var den forkerte TRÅD

for det andet "Hvorfor i al verden skulle vi dog sende den til dig"

(hvis Han / hun Ikke selv kan se hvad der er hvad i OPSTART'S FASEN )

så er det måske Godt at der er nogle andre der KAN
og ville hjælpe i stedet for at Give Dumme SVAR

Mvh Henrik

Fra : Anders Lund

Dato : 08-02-05 06:54

Henrik Christensen wrote:
> for det andet "Hvorfor i al verden skulle vi dog sende den til dig"
>
> (hvis Han / hun Ikke selv kan se hvad der er hvad i OPSTART'S FASEN )

Nu var det jo ikke det du skrev. Du skrev bare ud i et åbent forum at
man skulle gøre det og sende det til dig. Jeg kunne da godt finde på at
give dig en liste hvis jeg vidste hvad den skulle bruges til.

> så er det måske Godt at der er nogle andre der KAN
> og ville hjælpe i stedet for at Give Dumme SVAR

Der er da ikke nogen som har hjulpet dig. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 08-02-05 15:02

"Henrik Christensen" <Fam.christensen@comxnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> så er det måske Godt at der er nogle andre der KAN
> og ville hjælpe i stedet for at Give Dumme SVAR

Jeg tror din "caps lock" har periodiske fejl.

/Brian