debugger problem..?????
Fra : bossy

Dato : 02-02-05 21:10

Fra : Kasper Dupont

Dato : 03-02-05 14:02

bossy wrote:

> [...]

Det lyder som om nogen har haft gang i at lave lidt security
through obscurity for at undgå debugging, og debuggeren ikke
har arbejdet hårdt nok på at være transperent.

Jeg kan da godt forestille mig, at et antivirusprogram kan
finde på at opføre sig som en debugger.

--
Kasper Dupont

Fra : Michael Knudsen

Dato : 03-02-05 14:19

On 2005-02-03, Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk> wrote:
> Det lyder som om nogen har haft gang i at lave lidt security
> through obscurity for at undgå debugging, og debuggeren ikke
> har arbejdet hårdt nok på at være transperent.

Hvis man installerer Visual Studio, faar man saa ikke automagisk installeret
en eller anden debugger-dimmer, der tilbyder sin hjaelp, naar noget
crasher?

Mvh. Michael.
--
Rumour is information distilled so finely that it can filter through
anything.

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 03-02-05 16:01

bossy wrote:
> [...]

Hvad siger support?

Jeg ville ikke finde mig i at programmet ikke kan kører pga. andre
applikationer er installeret (hvilket er meningen med et operativ system).