69sexsearch.com
Fra : Peter Holmgren

Dato : 21-01-05 12:40

Hejsa.
Jeg har et problem med at min IE ændrer opstartsside til 69sexsearch.com
eller realsearch.cc hele tiden. Endvidere popper der pornoreklamer op ca
hver 10. minut.

Jeg har brugt spybot S&D, Ad-Aware, HijackThis. Jeg bruger systemsuite, hvor
der er indbygget firewall og AV prg i.

Jeg har googlet, men tror jeg blver nødt til at fået det skåret ud i pap.
Hvad gør man?

--
Peter Holmgren
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Kasper Dupont

Dato : 21-01-05 13:18

Peter Holmgren wrote:

> Hvad gør man?

Reinstallerer og følger derefter de glimrende råd
om hvordan man sikrer en nyinstalleret maskine.

--
Kasper Dupont

Fra : Peter Holmgren

Dato : 21-01-05 13:54

"Kasper Dupont" <kasperd@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Reinstallerer og følger derefter de glimrende råd
> om hvordan man sikrer en nyinstalleret maskine.

he he... eller sletter HD og installerer DOS 3.2 istedet?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-01-05 16:52

Peter Holmgren wrote:
> he he... eller sletter HD og installerer DOS 3.2 istedet?

Det var da 3.3 der var den gode ? :) eller er jeg blevet gammel og
glemsom?

6.22 virkede nu også okay, imho.

For at blive lidt på topic burde man måske prøve den dér Microsoft
Antispyware-ting, den virkede okay da en uautoriseret havde
installeret spyware spyware på min XP.

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-01-05 15:44

I news:41f0fb85$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
Peter Holmgren følgende:

> he he... eller sletter HD og installerer DOS 3.2 istedet?

DOS 2.11 om jeg må be' - så har du ikke den slags problemer mere!

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-01-05 10:38

Andreas Falck wrote:
> DOS 2.11 om jeg må be' - så har du ikke den slags problemer mere!

Det er lidt nederen da den kun understøtter 10mb harddisk og 360kb
floppy'er...

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-01-05 13:53

I news:slrncvhdjo.s8d.haj@enterprise-server.dk skrev
Hans Joergensen følgende:

> Det er lidt nederen da den kun understøtter 10mb harddisk og 360kb
> floppy'er...

Hvad skulle du dog også med andet når der køres DOS 2.11

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-01-05 13:37

Den 21-01-05 12.40 skrev Peter Holmgren følgende:

> Jeg har et problem med at min IE ændrer opstartsside til 69sexsearch.com
> eller realsearch.cc hele tiden. Endvidere popper der pornoreklamer op ca
> hver 10. minut.

Det er vist en af de slemme, du har fået der. Hvis du ikke har problemer
med engelsk, kan du muligvis finde hjælp i disse to hjælpetråde:
http://www.mytechsupport.ca/support/topic.asp?TOPIC_ID=7348
http://forums.techguy.org/t315459.html

Men det er selvfølgelig helt på eget ansvar at følge rådene.

> Jeg har googlet, men tror jeg blver nødt til at fået det skåret ud i pap.
> Hvad gør man?

Man passer bedre på i fremtiden, hvad man klikker "Ja" til
Man kan også installere Firefox.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Peter Holmgren

Dato : 21-01-05 14:03

> [...]
>
> Men det er selvfølgelig helt på eget ansvar at følge rådene.

> Man passer bedre på i fremtiden, hvad man klikker "Ja" til

Juhuuu!!!! Det virkede! Takker!

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 21-01-05 18:14

> Man kan også installere Firefox.

Hvilket ikke hjælper en dyt, hvis han stadig bruger IE som browser.

/Brian