POP op stopper til win98-2 400MHz bærbar
Fra : KE Kofod

Dato : 20-01-05 13:55

Hej kære venner.
Min gamle mor på 72 år skal sku prøve internettet, ja tro det !. hi hi. jo.
den er go nok !.
Jeg har en bærbar med win 98-2 og cpu er på 400MHz,
rest disk plads er nok ca. 2,8GB.
Jeg er ret sikker på at hun ikke gider se porno og andre reklamer !.
Hvor kan jeg downloade noget der virker mod dette ???.
Hvad program skal jeg bruge hvis det skal virke, og hvor
henter jeg dette ???.
Jeg håber på hjælp.
Ps. der er kun ca. 160MB ram i PCen !.

Mvh. KE Kofod.

Fra : Sune

Dato : 20-01-05 13:59

On Thu, 20 Jan 2005 13:55:19 +0100, "KE Kofod" <knold-tot@balle-bredsten.dk> wrote:

>Jeg er ret sikker på at hun ikke gider se porno og andre reklamer !.
>Hvor kan jeg downloade noget der virker mod dette ???.
>Hvad program skal jeg bruge hvis det skal virke, og hvor
>henter jeg dette ???.

http://toolbar.google.com ?

Mvh
Sune

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-01-05 14:01

http://www.webattack.com/freeware/misctools/fwpopblock.html

eller skift til firefox http://www.mozilla.org/products/firefox/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-01-05 15:17

Ivan V. Klattrup skrev:

> eller skift til firefox http://www.mozilla.org/products/firefox/

Jeg vil bestemt anbefale at hun med det samme får en browser der
er bedre end IE. Opera er mit eget valg, men Firefox er også god.
De har begge to indbygget de redskaber man har brug for. Opera er
dog kun gratis hvis man accepterer skiftende reklamer i et
hjørne, og det er nok ikke sagen til en uøvet bruger.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : KE Kofod

Dato : 21-01-05 01:37

Hej kære venner !.
Tak for hjælpen.
Jeg har installeret firefox, den virker fint, tak skal i have for hjælpen.
MEN, hvis jeg nu går ind på en hjemmeside med lyd så hører jeg intet ???
Det gør jeg med IE, er det et led i sikkerhed, eller hvad har jeg lavet
forkert under install.
Jeg har install. den som STANDARD er det ikke sådan det hedder ???.
Mvh. KE Kofod.