overskrivning af kodeord
Fra : Erik Feldager

Dato : 19-01-05 10:34

Kære gruppe.
Jeg er ny her, men har fået et problem med at komme på nettet. Jeg har
en ISDN forbindelse til UNI2. Jeg anvender Windows XP professional.
Systemet har fungeret til i fredags hvor det pludselig ikke er muligt
at komme i forbindelse med UNI2. der fåes en fejlmelding 691 problemer
med kodeord og username. Når jeg går ind i internet options ,
connections , settings dial-up. kan jeg se at mit pasword er øget fra
7 karakterer til 16 karakterer. Når jeg forsøger at erstatte det med
det rigtige pass-word bliver det øjeblikkelig overskrevet. Jeg kan
heller ikke overskrive det ved manual forsøg på opkald.
Jeg har checket modem og det virker. Ligeledes kan jeg komme på nettet
vha af min gamle computer.
Er der nogen der kan hjælpe mig vil jeg være taknemmlig.

MVH

Erik Feldager

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-01-05 11:36

Erik Feldager wrote:
> [...]
> 7 karakterer til 16 karakterer. Når jeg forsøger at erstatte det med
> det rigtige pass-word bliver det øjeblikkelig overskrevet.

Jeg toer ikke sige hvorfor du ikke kan forbinde, men det at Windows
erstatter din adgangskode med en anden, kan vaere en feature; dvs. det
er meningen at den skal goere det - for ikke at afsloere laengden af
adgangskoden.

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 19-01-05 17:51

Erik Feldager wrote:
> Kære gruppe.
> Jeg er ny her, men har fået et problem med at komme på nettet. Jeg har
> en ISDN forbindelse til UNI2. Jeg anvender Windows XP professional.

Hvad siger UNI2 support?

> Systemet har fungeret til i fredags hvor det pludselig ikke er muligt
> at komme i forbindelse med UNI2. der fåes en fejlmelding 691 problemer

691
Access denied because username and/or password is invalid on the domain.

Hvad overskriver den det med?