I stedet for Aware?
Fra : Bente Christensen

Dato : 02-01-05 01:06

Hej.

Jeg har kørt med Aware i nogen tid, men efter at der er kommet en ny
version, bryder jeg mig ikke så meget om den.

Har man her i gruppen et andet alternativ, - gerne free-ware, - gerne med så
lidt grafik, som muligt.

Hilsen Bente C.

Fra : Anders Lund

Dato : 02-01-05 01:20

Bente Christensen wrote:

> Jeg har kørt med Aware i nogen tid, men efter at der er kommet en ny
> version, bryder jeg mig ikke så meget om den.

Går ud fra at du mener Ad-aware?

> Har man her i gruppen et andet alternativ, - gerne free-ware, - gerne
> med så lidt grafik, som muligt.

Spybot .. søg efter den med Google.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 02-01-05 02:53

Bente Christensen wrote:
> Hej.
>
> Jeg har kørt med Aware i nogen tid, men efter at der er kommet en ny
> version, bryder jeg mig ikke så meget om den.

Hvad er der galt?

> Har man her i gruppen et andet alternativ, - gerne free-ware, - gerne
> med så lidt grafik, som muligt.

Hvad er dine krav?