Støjsvag køler til Thunderbird 1.333GHz?
Fra : Johan Rasmussen

Dato : 22-05-01 01:07

Hejsa

Nu har jeg lige bestilt en 1.333GHz cpu, og så mangler jeg lige et godt råd
til køb af køler. Jeg kunne godt tænke mig en meget støjsvag en. Jeg kan
ikke umiddelbart finde et produkt fra Noice-control, som egner sig til en
1.333GHz. Findes er overhovedet støjsvage kølere til 1.333GHz cpu'er?

Mvh. Johan Rasmussen

Fut: dk.edb.hardware.overclocking

Fra : Kim Eichen

Dato : 22-05-01 01:50

Hvad med en silverado?

Mvh Kim Eichen

Fra : Jackster

Dato : 22-05-01 10:07

Kig tilbage i gruppen præsis 16. maj 2001 13:30

Re: Mine erfaringer med NC Silverado 50 MkII
Af:
Thomas Bowers

Jeg ville tænke mig en ekstra gang om får indkøb af "silver"

Fra : Johan Rasmussen

Dato : 22-05-01 11:07

> Hvad med en silverado?

En Silverado har slet ikke været med i mine overvejelser. Hovedsagelig pga.
prisen, vægten og leveringstiden.

Jeg tror, at jeg forsøger med en taisol cgk742, hvor jeg skifter standard
blæseren ud med en 60x60 mm blæser fra papst.

- Johan

Fra : DaWizeGuy

Dato : 25-05-01 19:36

"Johan Rasmussen" <rasmussenjohan@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Jeg tror, at jeg forsøger med en taisol cgk742, hvor jeg skifter standard
> blæseren ud med en 60x60 mm blæser fra papst.

Det bliver du glad for. Jeg har samme køler og har monteret en større blæser
fra min GlobalWin FOP32-1. Idle temperatur er 33-35 grader og ved fuld
belastning 49-51 grader. Men nogen støjsvag øsning vil jeg dog ikke kalde
det

---
Anders

Fra : Thumb

Dato : 22-05-01 08:05

On Tue, 22 May 2001 02:06:52 +0200, "Johan Rasmussen"
> [...]

>ikke umiddelbart finde et produkt fra Noice-control, som egner sig til en
>1.333GHz. Findes er overhovedet støjsvage kølere til 1.333GHz cpu'er?

Hvad med taisol cgk760 eller 742 ?

med standardblæseren er den rimelig tyst.

se http://www.tomshardware.com

ny 46 køler roundup.

Jeg blev nu ikke meget klogere af den. Jo, den klinger for silverado.

hilsen

John