løkken driller
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-02-05 15:59

hvad gør jeg lige galt ved denne løkke?

variablen t må da kunne sættes ind som faktor i font-size??? eller gør jeg
det bare helt
forkert og måske for besværligt?

<%
dim t

for t = 10 to 30

background:transperent">

next
%>

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-02-05 16:01

Hov, der skulle vist lige en response:write ind

<%
dim t

for t = 10 to 30

response:write "<span style="font-family:Swis721 BdOul BT; font-size: "&t&"
px; color:white;background:transperent">"

next
%>

Fra : finn elmgaard

Dato : 06-02-05 17:13

"Jan Rasmussen" <jr@ØÅÅØvejen-net.dk> wrote in message
> Hov, der skulle vist lige en response:write ind

Prøv med response.write (punktum istedet for colon)

> [...]
"&t&"
> px; color:white;background:transperent">"

Uden at have testet det: Du kan ikke bare skrive t og du har problemer med
dine ". Den første tekststreng ser sådan ud:

"<span style="
Derefter står der noget ikke-kode.

Prøv for oversigtens skyld at skrive det ud i 3 sætninger, noget lignende:
response.write "<span style=font-family:Swis721 BdOul BT; font-size: "
response.write t
response.write " px; color:white;background:transperent>"

Hvis det kører, kan du jo forsøge at samle dem til én, hvis du gerne vil
det.

mvh
Finn

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-02-05 17:35

"finn elmgaard" <agertoften@XXXstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det kører, kan du jo forsøge at samle dem til én, hvis du gerne vil
> det.
>
> mvh
> Finn

TAK Finn
Det kom til at køre... det er næsten en ubeskrivelig
løkke når man for det til at virke