upload billeder med ASP ??
Fra : Kee

Dato : 28-01-05 00:37

Jeg er i gang med at lave et billedegalleri på min hjemmeside,
men kan ikke lige gennemskue hvordan man uploader billeder i
ASP...jeg har prøvet at bruge nogle færdige scripts, men de
virker ikke rigtigt ?
Er der nogen der kan give mig en hjælpende hånd ?

På forhånd tak
/Kee

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Christensen

Dato : 28-01-05 06:49

Kee wrote:
> [...]
> ASP...jeg har prøvet at bruge nogle færdige scripts, men de
> virker ikke rigtigt ?
> Er der nogen der kan give mig en hjælpende hånd ?

Hvilken udbyder bruger du?

--

Multimediedesigner
Kasper Christensen

Fra : Kee Olsen

Dato : 28-01-05 11:26

Jeg bruger B-One...

Kasper Christensen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

Fra : Belial

Dato : 28-01-05 17:34

> Jeg bruger B-One...

Det kan være en af grundene. B-One understøtter så vidt jeg ved ikke særligt
mange ASP komponenter, hvis overhovedet nogen. Du kan prøve at finde en
webudbyder som tilbyder f.eks. ASPUpload eller ASPSmartupload. Bruger selv
ASPUpload og det fungerer upåklageligt.

Fra : Casper Bang

Dato : 28-01-05 09:38

> [...]
> ASP...jeg har prøvet at bruge nogle færdige scripts, men de
> virker ikke rigtigt ?
> Er der nogen der kan give mig en hjælpende hånd ?

Uafhængigt af hvilke komponenter der er installeret på den server din side
er på, burde den her kunne bruges:
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=79
Jeg vil dog nævne at jeg aldrig selv har brugt den (bruger ASP Upload), men
har hørt at den skulle virke ret godt.

Fra : Kee Olsen

Dato : 29-01-05 10:17

Yup...tak for hjælpen. Jeg har fundet ud af at de har installeret
Chili!Upload, så det gjorde jo det hele lidt nemmere.