server.Execute(fil.asp?id=foobar")
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 27-01-05 16:41

Hvis jeg forsøger at inkludere en fil hvor der er et bestemt parameter der
skal være opfyldt så får jeg en fejl.

Jeg har en kalender hvor jeg gerne vil have at når man er inde under et
punkt, så skal den vise de ting der er i samme kategori. Jeg har forsøgt med

server.Execute("fil.asp?id=foobar") men får fejlen

Server object, ASP 0231 (0x80004005)
Invalid URL form or fully-qualified absolute URL was used. Use relative
URLs.

server.Execute("fil.asp") giver ingen fejl.

Hvis jeg prøver med en include sætning i stedet, kommer denne fejl.

The include file fil.asp?id=foobar' was not found.

<!-- #include file="fil.asp?id=foobar" -->

Jeg har fundet
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q247420 men dete
hjælper mig ikke rigtigt videre. Er der nogen som har fundet en metode til
at omgå problemet?

--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.

Fra : Henning Fuglsang Sør~

Dato : 27-01-05 16:47

"Christian M. Nielsen" <look.for.it@my.webpage> wrote in message
> [...]
> hjælper mig ikke rigtigt videre. Er der nogen som har fundet en metode til

Kan du ikke overføre parameteren i en session variabel? Det burde da fungere
fint.

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 28-01-05 13:20

"Henning Fuglsang Sørensen" <soe@vejle.dk> wrote in message

> Kan du ikke overføre parameteren i en session variabel? Det burde da
> fungere
> fint.

Det er sådan løsningen bliver.