Opdater data online fra Outlook med exchan~
Fra : Jacob

Dato : 25-01-05 09:08

Hej allesammen.
Jeg sidder for sjov og roder med et system der skal kunne opdatere en
online kalender med ens lokale outlook.

Jeg har fået det til at virke med almindelig 1 sessions outlook, hvis
man kan kalde det det.

Nu vil jeg hører om der er nogen forskel på den måde man læser
kalender elementer, eller mails fra bestemte mapper, hvis outlook er
koblet op til en exchange server.

Jeg har prøvet at få scriptet til at kører på en maskine koblet op til
en maskine med outlook med en exchange server.
Det virkede ikke rigtigt, så jeg ville hører om man skal ændre noget
for at få koden til at kører med exchange server.

Kan det passe man skal bruge MAPI?? Hvis ja, kan i pege mig i retning
af nogle kodeeksempler der kan hjælpe mig på vej.

På forhånd tak.