Serverfejl ved upload
Fra : Stig Holmberg

Dato : 22-01-05 00:38

Hej NG

Ved i hvad nedenstående besked fra Azeros webhotel server betyder og om der
er noget man kan gøre for at afhjælpe det?

Fejlen kommer når jeg forsøger at uploade billeder fra en ASP side.

Lokal på min PC kører applikationen perfekt.

Error uploading file to server[m]:
Error number:70
Error description:Permission denied
File path:C:\WINNT\TEMP\rad2AD73.tmp

Mvh. Stig

Fra : Carl Astrup

Dato : 22-01-05 10:46

"Stig Holmberg" <noone@nowhwere.com> wrote in message
> [...]
>
> Fejlen kommer når jeg forsøger at uploade billeder fra en ASP side.
>
> Lokal på min PC kører applikationen perfekt.

Det ser ud til der ikke er skriverettigheder til det bibliotek du prøver at
uploade filen til.

//eCarlos.net

Fra : Stig Holmberg

Dato : 22-01-05 11:47

"Carl Astrup" <eCarlos@esomething.com> wrote in message
> "Stig Holmberg" <noone@nowhwere.com> wrote in message

> Det ser ud til der ikke er skriverettigheder til det bibliotek du prøver
> at uploade filen til.
>
> //eCarlos.net
Ja åbenbart, troede ellers at man havde det til win temp biblioteket.

Mvh. Stig