Pludselig fejlmeddelse fra databaser
Fra : S. larsen

Dato : 15-01-05 23:55

Hej

Får pludselig denne fejl. Hvad betyder den, hvad gør jeg.

Haster.

Database Results Error
Number: -2147467259 (0x80004005)
Source: Microsoft JET Database Engine

På forhånd tak

Søren Larsen

Fra : *XxX*

Dato : 16-01-05 13:23

"S. larsen" <info@stass.dk> wrote in message
> Hej
>
> Får pludselig denne fejl. Hvad betyder den, hvad gør jeg.

> [...]

Hej hurtig google viste at det kunne være pga. for mange forbindelser, for
lidt RAM eller fordi du havde for mange åbne connections.

Fra : S. larsen

Dato : 16-01-05 19:08

> Hej hurtig google viste at det kunne være pga. for mange forbindelser, for
> lidt RAM eller fordi du havde for mange åbne connections.

Ja, men det forstår jeg ikke.
1. Jeg er hostet ude i byen
2. Der har aldrig været det mindste, og jeg har intet fortaget mig, men
pludselig er der fejl.

I dag søndag er der så sket det mærkelige at enkelte baser kører igen, en
kører delvis og en kører slet ikke.

Har ialt 5 stk, og den største er på 1 mb, de andre omkring eller under 0,5
mb. (er ved atbygge alt om til en enkelt)

Måske skal jeg prøve at fjerne en enkelt, for at se om det hjælper på andre.

Iøvrigt siger fejlen nu
Database Results Error
The operation failed. If this continues, please contact your server
administrator.

Så det prøver jeg imorgen.

Men hvis en har svaret, så vil jeg meget gerne vide det.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-05 20:45

"S. larsen" <info@stass.dk> wrote
> Men hvis en har svaret, så vil jeg meget gerne vide det.
Hvis det har virket upåklageligt før, er det fordi serveren er overbelastet
af andre ting...
Jeg går ud fra at du lukker dine connections ordentligt af ---> cnn =
nothing...
Bjarne