Buffer fejl
Fra : MooreHojer

Dato : 06-01-05 19:16

Hej NG

Får følgende fejl:

Response object error 'ASP 0251 : 80004005'

Response Buffer Limit Exceeded

/slet_bruger.asp, line 0

Execution of the ASP page caused the Response Buffer to exceed its
configured limit.

Koden til siden ser sådan her ud:
www.kraemmerhuset.moorehojer.dk/slet_bruger.txt

--
Moore Hojer

Fra : *XxX*

Dato : 06-01-05 21:15

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> wrote in message
> [...]
>
> Response Buffer Limit Exceeded
>
> /slet_bruger.asp, line 0
>
> Execution of the ASP page caused the Response Buffer to exceed its

Så vidt jeg kan se bruger du ikke nogen buffer. Og grunden til at den giver
denne fejl er som der står overload, du laver en loop indtil RS.EOF, men du
lægger aldrig en til RS.

Fra : MooreHojer

Dato : 06-01-05 23:14

> du laver en loop indtil RS.EOF, men du lægger aldrig en til RS.

Selvfølgelig var det derfor ... lidt pinligt sat jeg ikke selv så det...
tak for hjælpen...

--
Moore Hojer

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 11-01-05 19:31

>Koden til siden ser sådan her ud:
>www.kraemmerhuset.moorehojer.dk/slet_bruger.txt

Jeg åbnede siden for for at se på koden og fik en blank side,
hvorfor?

Normalt når man åbner en tekstfil i Explorer så vises den som en
tekstfil og ikke som en html fil. (Da jeg bad om vis kilde kom
siden fint nok frem)

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg