Menu og css?
Fra : Kim Schwalbe

Dato : 06-02-05 19:35

Hej i gruppen
Jeg har prøvet at lave en menu ud fra et eksempel i bogen "Javascript
programmering" af Kristian Hansen side 166
Jeg kan ikke få det til at virke.
Kunne jeg lokke en til at kikke forbi på:
http://www.grusvejen.dk/test/menu.htm
og se hvad jeg har lavet galt.
MVH Kim S

Fra : Kim Schwalbe

Dato : 06-02-05 21:22

> Hej i gruppen
> Jeg har prøvet at lave en menu ud fra et eksempel i bogen "Javascript
> programmering" af Kristian Hansen side 166

Beklager mit indlæg har vist ikke med HTML at gøre!
MVH Kim S

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-02-05 11:22

Kim Schwalbe skrevi html-gruppen:

> Jeg kan ikke få det til at virke.
> Kunne jeg lokke en til at kikke forbi på:
> http://www.grusvejen.dk/test/menu.htm
> og se hvad jeg har lavet galt.

Javascript skelner mellem store og små bogstaver. Du har skrevet
Function i linje 10 og If i linje 22 - det skal være henholdsvis
function og if.

Jeg skal ikke kunne sige om det er nok til at få menuen til at virke,
men det er i hvert fald to grunde til at den ikke virker nu.

Jeg krydsposter med opfølgning til dk.edb.internet.webdesign.clientside
hvor debat om javascript hører hjemme.

XFUT: dk.edb.internet.webdesign.clientside (dette indlæg kan ses i flere
grupper, men svar på indlægget kan kun læses i clientsidegruppen)

--
Jens Gyldenkærne Clausen