Den 12-02-05 18.17 skrev Eg Egemarke følgende:
> Dette skete i formiddags og maskine har været lukket ned indtil i aften.
> Browseren starter op som om den var ny installeret ??
Du skriver både Firefox og Mozilla i det foregående indlæg. Har du samme
problem i dem begge? Deler de profil?
Tjek, om du har to profiler liggende til den browser som har problemet.
Profilen(erne) til Firefox ligger typisk i c:\Documents and
Settings\"brugernavn"\Application
Data\Mozilla\Firefox\Profiles
Hvis du har to profiler, kan du prøve at slette den tomme, men prøv
først atter en gang, om du kan få åbnet profilmanageren efter den
beskrivelse L[x] kom med tidligere.
VIGTIGT, inden du sletter en profil: Luk alle browserinstanser - tjek i
Joblisten, at de er lukket. Tag en backup af mappen profiles og alle
profiler (undermapper) som ligger deri. Efter du har taget backup, kan
du prøve at slette den tomme profil, og så se, om den rigtige profil
findes, når du starter browseren.
--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox
http://kimludvigsen.dk