Firefox - gemme alle billeder?
Fra : Anders

Dato : 01-02-05 13:43

Hej.. Jeg har kigget lidt i min cache under c:\document and
settings\osv\osv\mozilla\firefox\profiles\ og havde håbet at alle de
billeder jeg loadede i browseren ville ligge i en mappe derinde. Det gør
de desværre ikke.. De ligger i hvert fald i et underligt format.. Kan
man på nogen måde få firefox til at gemme ALLE billeder den loader i en
særlig mappe?..

På forhånd tak

------
Anders

Fra : Henrik Gemal

Dato : 01-02-05 15:19

Anders wrote:
> [...]
> de desværre ikke.. De ligger i hvert fald i et underligt format.. Kan
> man på nogen måde få firefox til at gemme ALLE billeder den loader i en

Nej. Måske vha en extension, men ikke umiddelbart.

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-02-05 15:23

Den 01-02-05 13.42 skrev Anders følgende:

> man på nogen måde få firefox til at gemme ALLE billeder den loader i en
> særlig mappe?..

Billederne er der faktisk, selvom filerne har specielle navne og ingen
filtype. Hvis du starter et billedbehandlingsprogram, skulle du kunne få
vist billederne ved at trække dem ind i programmet.

En alternativ løsning, hvis du vil gemme billeder fra bestemte
hjemmesider. Pornzilla er en samling udvidelser og aktive bogmærker
(bookmarklets) som kan gøre Firefox bedre til at se porno - de virker
dog også til mere tilsforladelig internetbrug. Du kan finde Pornzilla på:
http://www.squarefree.com/pornzilla/

Hvis du vil vide mere om aktive bogmærker, og hvordan de bruges, kan du
læse herom på:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-bookmarklets.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Anders

Dato : 03-02-05 17:38

Kim Ludvigsen wrote:
> [...]
> http://www.squarefree.com/pornzilla/

> Hvis du vil vide mere om aktive bogmærker, og hvordan de bruges, kan du

Tak skal I have for jeres svar, jeg kigger lidt på det pornzilla der. :)

------
Anders