Fjerne irriterende musse-billede i FF?
Fra : MooreHojer

Dato : 31-01-05 17:18

Hej NG

Kan man fjerne de irriterende små billeder/animationer som følger efter
ens mus på nogle hjemmesider? Et eks. er her på www.guncity.dk hvor det
er en pristol her hele tiden skyder.
Jeg bruger FireFox 1

--
Moore Hojer

Fra : Dino

Dato : 31-01-05 17:40

Den 31-1 2005 skrev MooreHojer i dk.edb.internet.software.browser:

> Kan man fjerne de irriterende små billeder/animationer som følger efter
> ens mus på nogle hjemmesider? Et eks. er her på www.guncity.dk hvor det
> er en pristol her hele tiden skyder.
> Jeg bruger FireFox 1

Slå javascript fra...

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-01-05 20:25

Dino skrev:

> Slå javascript fra...

Hvis man har AdBlock installeret, kan det også bruges til at kvæle
sådan en tingest.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Dino

Dato : 31-01-05 21:53

Den 31-1 2005 skrev Jens Gyldenkærne Clausen i
dk.edb.internet.software.browser:

> Hvis man har AdBlock installeret, kan det også bruges til at kvæle
> sådan en tingest.

Ha, ja det er rigtig... den mulighed havde jeg ikke reflekteret over...
Tak Jens