FF+WinXPMagasinet
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 29-01-05 12:57

Jeg har haft maskinnedbrud, og har du installeret alt - alt - igen.
Jeg bruger FF 1.0.
Når jeg sætter cd-en fra windows xp magasinet i, åbner FF, men det ser
forfærdeligt ud.
Hvad er det, jeg mangler at installere?

Tak, Peder.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 29-01-05 13:01

Peder Hanghøj skriblede:

> Den har indtil videre sparet mig for at få 0 spam-mails.
> Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Vil det sige vi andre er tvunget til at betale
for at undgå ovenstående besked og hvis
vi er, er det så dig der skal have pengene.

--
/Gevaldi

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-01-05 13:24

Den 29-01-05 12.57 skrev Peder Hanghøj følgende:

> Når jeg sætter cd-en fra windows xp magasinet i, åbner FF, men det ser
> forfærdeligt ud.

Var det ok i Firefox inden dit nedbrud? Hvis du brugte Internet Explorer
før, kan det være, magasinet har kodet deres cd specifikt til IE (jeg
kender ikke magasinet eller dets cd).

> Hvad er det, jeg mangler at installere?

Du kan evt. intsallere en udvidelse til Firefox, der gør det nemt at
åbne sider, som kun vil virke med IE. Du kan læse mere om udvidelsen,
der hedder IE View, her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-udvidelser.html

Under alle omstændigheder kunne det være en ide at kontakte
WinXPMagasinet og fortælle, at du har problemer med deres cd og Firefox.

Kan du ikke slå den besked fra, når du skriver i nyhedsgrupper? Havde
det været en reklame for din egen side, ville jeg ikke kommentere det,
men jeg bryder mig ikke om, at fremmede "hi-jacker" din nyhedslæser til
at reklamere for sig. Hvis du bevidst har indsat reklamen i
nyhedsgrupper, så se bort fra ovenstående brok.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox