At springe et år frem
Fra : Allan Bredahl

Dato : 21-05-01 18:33

Hej alle

Jeg har brug for en funktion der givet den første dag i marts måned i et år,
kan give den sidste dag i februar måned året efter.

Umiddelbart skulle men tro at noget lignende datoen + 364 ville virke, men
det kører ikke med skudår.

Er der nogen der har en ide til hvordan det kan løses

På forhånd tak

Allan Bredahl

Fra : Leo Heuser

Dato : 21-05-01 19:28

Hej Allan

Denne formel klarer pynten.

Dim Dato As Date
Dato = DateSerial(Year(Now()) + 1, 3, 1) - 1

Med venlig hilsen
LeoH