delete = objects gone.!
Fra : Steen Bondo

Dato : 20-05-01 15:38

Hi all

Hvorfor fjernede denne: "del /y/s/x/z *.tmp" halvdelen af mine
'ikoner'..?? Den blev k¢rt samtidigt på tre drev.

BASEDEV=DANIS506.ADD /V

e:\os2\ver

4OS2 3,01A OS/2 Version is 4,05

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Morten, Marc, Carl-E~

Dato : 22-05-01 18:01

> Hvorfor fjernede denne: "del /y/s/x/z *.tmp" halvdelen af mine
> 'ikoner'..?? Den blev k¢rt samtidigt på tre drev.

Var det en bestemt type ikoner, der forsvandt?
Man kunne jo tror at det var alle objekter fra en given del af
WPS-hierakiet.

/Morten

Fra : Steen Bondo

Dato : 22-05-01 20:18

Morten, Marc, Carl-Emil og Lone Ste wrote in a message to All:

> Hvorfor fjernede denne: "del /y/s/x/z *.tmp" halvdelen af mine

MMCoLS> Var det en bestemt type ikoner, der forsvandt?

Dem jeg kan huske: Systemtilpasning, Dos programmer, Win programmer,
Drev, Communicator, Emtec Network Suite, Voice Type, TCP/IP Shadows,
Xworkplace - disse foldere forsvandt totalt. Printer ligeså.
Warpcenters skuffer blev t¢mt, diverse andre foldere blev helt eller
delvis t¢mt for objekter.

Det meste kunne nemmest hentes fra ..\ARCHIVES\"nyeste"

MMCoLS> Man kunne jo tror at det var alle objekter fra en given del af
MMCoLS> WPS-hierakiet.

Aner det ikke.

Ideer..??

Hygge