Headset, Plantronics HS1
Fra : Jacob Holm

Dato : 21-05-01 17:24

Hejsa

Jeg tænker lidt på at købe subj.

Jeg har læst nogle anmeldelser af det og også det Plantronics selv
skriver om det, og det lyder jo meget godt.

Men jeg ville lige høre om nogen af jer har nogle erfaringer I ville
dele, før jeg beslutter mig

Mvh. Jacob.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 21-05-01 19:17

On Mon, 21 May 2001 18:24:17 +0200, Jacob Holm wrote:

> [...]
>skriver om det, og det lyder jo meget godt.
>
>Men jeg ville lige høre om nogen af jer har nogle erfaringer I ville

Jeg har det og anbefaler det varmt. God lyd, god mikrofon, god komfort.
Virker måske en anelse "billig" lige når man får det i hånden første gang,
men det indtryk ændrer sig så snart man tager det i brug.

Eneste lille minus er at mikrofonens position ikke kan ændres særlig
fleksibelt, så det kan være svært at få den til at sidde i en afstand hvor
voice activation trigges af tale men ikke af vejrtrækning.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : peet_dk

Dato : 22-05-01 15:07

tja.. jeg har haft sådan nogle der kom løs forbindelse efter 1½ år, så der
kun var lyd i venstre side... Iøvrigt brugte jeg ikke mikrofonen 99% af
tiden. Nu har jeg en billig mic. Og et har super gode hovedtelefoner.

Fra : BorreBoy

Dato : 23-05-01 10:28

> [...]
> skriver om det, og det lyder jo meget godt.
>
> Men jeg ville lige høre om nogen af jer har nogle erfaringer I ville

Hejsa.

Hvor har du læst de anmeldelser? Jeg overvejer selv at købe et headset
i DSP serien, men vil jo gerne læse noget positivt om dem først.

Hilsen,
Thomas.

Fra : Jacob Holm

Dato : 23-05-01 12:27

BorreBoy wrote:

> Hvor har du læst de anmeldelser? Jeg overvejer selv at købe et headset
> i DSP serien, men vil jo gerne læse noget positivt om dem først.

http://www.spilzonen.dk/content/artikel_vis.asp?id=88

Mvh. Jacob