Kan ikke installere WP
Fra : Connie Nielsen

Dato : 13-02-05 15:30

HJÆLP....

Jeg har formateret min XP efter efterhånden mange blå skærme, og nu kan jeg
ikke installere den igen.
Jeg har prøvet med en original XP pro, en kopi af XP pro fra en anden cd, og
endnu en xp Home edition.
Når de når til 88 eller 90 %, siger de at de ikke kan læse filerne.

Jeg har prøvet fra 3 forskellige cd / dvd drev nu, men intet virker.
Der er også forsøgt med 3 HD, også uden held.

Hjælp mig, da jeg er ved at være desperat.

Mvh....Søren

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 13-02-05 15:38

"Connie Nielsen" <connie@smukkeagner.dk> wrote:

> [...]
>Der er også forsøgt med 3 HD, også uden held.
>
>Hjælp mig, da jeg er ved at være desperat.

Mon ikke du har et alvorligt hardware problem. Gætter på sygdom i enten
i RAM eller bundkortet...

<mlr>

Fra : Anders Lund

Dato : 14-02-05 20:23

Michael Rasmussen wrote:
> Mon ikke du har et alvorligt hardware problem. Gætter på sygdom i enten
> i RAM eller bundkortet...

Det første man bør gøre er at tage RAM modulerne ud og sætte dem i igen,
da det godt kan være forbindelsen der er et problem med.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Hans

Dato : 13-02-05 15:41

Connie Nielsen wrote:
> [...]
> Der er også forsøgt med 3 HD, også uden held.
>
> Hjælp mig, da jeg er ved at være desperat.

Test dine ram-moduler.

http://www.memtest86.com/

Hans

Fra : Svend Nielsen

Dato : 13-02-05 15:41

Det er højst sandsynligt at dine RAM er defekte. Jeg har prøvet det et par
gange.

Svend

Fra : Madsen

Dato : 13-02-05 16:44

Connie Nielsen wrote:
> [...]
> Der er også forsøgt med 3 HD, også uden held.
>
> Hjælp mig, da jeg er ved at være desperat.

Hvis den ikke kan læse filerne,Kan det jo være dit CD drev der fejler.
--
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-05 16:59

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis den ikke kan læse filerne,Kan det jo være dit CD drev der fejler.
> --
> Madsen
Hmm Madsen, han skriver jo netop, at han har prøvet 3 forskellige skiver og
3 forskellige drev...

Så det er nok ikke fordi det er hans cddrev som fejler...

/Stoltze

Fra : Madsen

Dato : 13-02-05 18:58

Niels Stoltze wrote:
> "Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hmm Madsen, han skriver jo netop, at han har prøvet 3 forskellige
> skiver og 3 forskellige drev...
>
> Så det er nok ikke fordi det er hans cddrev som fejler...

Ups det overså jeg ,var ellers et oplagt sted.
--
Madsen

Fra : Per Hansen

Dato : 13-02-05 16:47

"Connie Nielsen" <connie@smukkeagner.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er også forsøgt med 3 HD, også uden held.
>
> Hjælp mig, da jeg er ved at være desperat.

Jeg har prøvet noget lignende.
Jeg fik mulighed for at annulere de ulæselige filer, med det resutat at
Windows ikke var komplet.
Bl. a. manglede Internet Explorer.
Så installerede jeg Win98 Second Edition.
Den kunne kun vise 16 farver - sikkert et driverproblem.
Til sidst valgte jeg at opdatere fra Win98 til XP.
Det kørte helt problemfrit - ingen advarsler og XP kører perfekt.
Jeg aner ikke hvorfor, men det virker hos mig.

Per Hansen