Skærme
Fijala 3554
Spørgsmål samt råd til køb af en 19" TFT-s~
Fra : Kenan Vilic

Dato : 13-02-05 09:23

Hej,

Nu har jeg siddet her i langt tid og læst en masse indlæg helt tilbage
fra den 24-11-2004 og nu er der så dukket et par spøgsmål op som jeg
håber at nogen vil hjælpe mig med at besvare:

1:
Citat:
"Personlig er jeg glad for min Dell 2001FP ingen pixel fejl håber du
er ligeså heldig"

Hvor "heldig" skal man være for at man ikke få et skærm med pixelfejl
er der noget statistik. Hvor langt skal man op i pris for at være
sikker på at der ikke er nogle? (hvis det hjælper)

2:
Er der fordele med tft-skærme med og uden glasfront?

3:
Og nu kommer det spændende....

Mit behov er bare at kunne se fjernsyn med tv-kort der er indbygget i
PC-en, og en masse tekstbehandling og programudvikling

Hvilken af de nedenstående skærme skal jeg så vælge (a. b. c. d. eller
e.)??

12 ms responstid
a. ViewSonic VP912s 4.254 kr

b. LG Flatron L1980U 4.237 kr.

Hvorfor er de skærme med 25ms næsten lige så dyre som dem med 12ms????
25ms responstid
c. Xerox XL795D 3.549 kr
(den er taget med fordi der er vist noget med glasfront)???

d. Acer AL1921hm 4.022 kr.

e. Samsung SyncMaster 920T 4.224 kr.

Kenan Vilic

Fra : BuFFerz

Dato : 13-02-05 12:26

Måske
''Samsung Syncmaster 913N'' kan bruges i din liste over mulige skærme..
Den har 8 ms

--
Bufferz
www.Yoo.dk