Skærme
Fijala 3554
Dell Ultrasharp 2005FPW 20
Fra : Nicolai

Dato : 12-02-05 12:29

Faldt over denne med 16ms. Hvordan har den det mon med spil? Er vild med
bredformatet, men skal også kunne spille.

Nogen med erfaring med den?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk - Når "Fri trafik" ikke er nok!
Netop nu er der 20% rabat på en Suite 50!

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 14-02-05 09:41

On Sat, 12 Feb 2005 12:29:14 +0100, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

>Faldt over denne med 16ms. Hvordan har den det mon med spil? Er vild med
>bredformatet, men skal også kunne spille.
>
>Nogen med erfaring med den?

Hej

Jeg har ikke erfaring med den. Men den skulle være alletiders til
spil, da det er s-ips display.

http://www.prad.de/guide/screen1523.html

Der står altså 12 msec ! hvilke er det hurtigste jeg nogensinde har
læst for en s-ips skærm. Fejl ?

http://www.prad.de/guide/hersteller116.html

S-ips skulle være noget af det bedste til spil, og farverne er gode
nok til grafiske anvendelser også.

http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/lcd-guide.html

mvh

John

Fra : Nicolai

Dato : 14-02-05 22:19

> S-ips skulle være noget af det bedste til spil, og farverne er gode
> nok til grafiske anvendelser også.
>
> http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/lcd-guide.html

Guf der. Læser løs - har sidste chance for at benytte min returret imorgen ,
, ,