Princeton Tec Mini wave II lygte
Fra : Michael Kristensen

Dato : 10-02-05 13:40

Jeg har fundet på udsalg en Priceton Tex Mini Wave II lygte. Den kører
på 4 stk. D batterier og yder 5.8 watt. Den er p.g.a. den udgår fra
butikkens sortiment sat ned til 299 fra 450 kr.

Er 5.8 watt nok?

Den skal mest bruges til dykning herhjemme på 5-20 meter til at lyse
ind i huller etc.

Er den kraftig nok til natdykning?

Kender nogen noget til mærket og evt. modellen?

vh
Michael Kristensen

Fra : Johnny Christensen

Dato : 10-02-05 17:04

Det er jo smag og behag. Men jeg ville sige at 20w er minimum, hvis du
skulle have noget reel glæde ud af den. Men som backup lygte er den vel fin
nok.

mvh
JZC