Hurtigt hjælp søges - Scooter vil ikke sta~
Fra : Stig Sørensen

Dato : 06-02-05 19:20

Hej gruppe.

Jeg har en Listo 45, idag ville jeg sætte en mindre dyse i karburatoren
da jeg mener den der sidder i er en anelse for stor.
Jeg fik skiftet dysen - men scooteren vil ikke starte derefter. Scooteren
tog aldrig 'fat', som om den manglede benzin i karburatoren.

Jeg skiftede tilbage til den gamle dyse i håb om at det ville virke, men
nej, samme problem.

Jeg ved ikke helt hvad der er galt men det er som om der ikke kommer
benzin ind i karburatoren. Når det hele er samlet suger jeg på slangen
der går fra bunden af karburatoren og ud.

Hvad kan jeg evt. prøve at gøre? Har I nogle ideer?

Nu er batteriet selvfølgelig fuldstændigt tomt og mangler strøm - kan
jeg lade det op selvom jeg ikke har en decideret batteri-oplader? Jeg har
nogle adaptere på henholdvis 9-12 volt, kan jeg bruge disse?

Gode ideer hertil at få batteriet ladet op modtages gerne.

Fra : Hekto

Dato : 07-02-05 00:33

Stig Sørensen wrote:
> [...]
> nogle adaptere på henholdvis 9-12 volt, kan jeg bruge disse?
>
> Gode ideer hertil at få batteriet ladet op modtages gerne.

Du har vel glemt den lille vacuumslange fra indsugningen og op til
benzinhanen?

Du kan starte den fra et bilbatteri ... bilen skal ikke startes!.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650