Office 2000 service release 1a.
Fra : Thomas Voller

Dato : 21-05-01 14:06

Hejsa.

Er der en af Jer, der kender et sted man kan downloade Office 2000 service
release 1 (og egentligt også SR-2 når nu jeg er igang) som en enkelt fil?
Dvs. et sted der har hele filen som man kan downloade og gemme, til forskel
fra Microsofts eget websted, hvor man kun kan hente en lille installer på et
par hundrede KB, som så downloader og installerer hele service releasen -
uden mulighed for at gemme filerne undervejs.

Jeg formaterer relativt ofte min PC, og jeg kunne derfor godt tænke mig at
have SR-pakkerne liggende, så jeg slipper for at downloade det hele hver
gang jeg formaterer min maskine.

Mvh. Thomas.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 21-05-01 18:43

"Thomas Voller" <voller@voller.dk> skrev i melding
> [...]
> release 1 (og egentligt også SR-2 når nu jeg er igang) som en enkelt fil?

Jeg fikk kjøpt CD sett med SR1 for Office 2000 fra Microsoft, så slapp jeg
:) Service Pack 1 kan derimot downloades i en fil.
med hilsen
--
Asle Bjerva, Oslo
" Dette telefonnummeret har allerede ADSL "

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-05-01 21:25

> "Thomas Voller" <voller@voller.dk> skrev i melding

Servicepack 1 kan downloades i en fil fra MS. Når du er inde ved download
sektionen, skal du se efter et sted, hvor der står noget om at det er til
netværk eller servere eller administratorer eller noget lign. Så kan du
hente ca. 41 mb, som så kan gemmes. Linket ligger samme sted, hvor man kan
lave sin opdatering på den måde, som du vil undgå.

Kurt

Fra : Morten Thor

Dato : 16-06-01 19:01

Thomas Voller wrote:

> Hejsa.
>
> Er der en af Jer, der kender et sted man kan downloade Office 2000 service
> release 1 (og egentligt også SR-2 når nu jeg er igang) som en enkelt fil?

De danske findes her:
<http://www.microsoft.com/office/ork/2000/appndx/toolbox_localized.htm#Danish>