CPI Popcorn begrænsning
Fra : steffen \(hugo\) Ras~

Dato : 03-02-05 18:33

Hej
Er der nogen der ved hvad der er af begrænsninger på en CPI Popcorn 30km.
vh steffen

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 04-02-05 20:03

Ring i vario og udstødning - for-rør
ud med ringen i varioen og påsæt et for-rør til en CPI 45 popcorn så render
den 60km/t

Fra : steffen \(hugo\) Ras~

Dato : 04-02-05 20:48

Hej
Tak for hjælpen
vh Steffen

Fra : Ulf

Dato : 05-02-05 10:25

"steffen \(hugo\) Rasmussen" <steffen@get2net.dk> wrote in message news:<ikQMd.211$%57.4@news.get2net.dk>...
> Hej
> [...]

Er der ikke også et mindre nål i kaburator'en..
Der sidder sku da en mindre nål på en hussar.. Og da hussaren er den
samme som popcorn næsten, så burde der også være en større nål på dens
kaburator..

/ Undskyldt mig for stavefejl.. Men øllerne + lidt andre tjubang..
Slår fandtme hårdt!