Opdele Word dokument
Fra : Nederbasse

Dato : 02-02-05 22:20

hej

Min svigerfar sidder og arbejder i et Word dolument på ca. 750 MB det er
selvsagt noget der ikke kører særligt godt
Kan et doc fil 'defragmenteres' måske som en Access database der kan
repareres og komprimeres ?
Hvad gør man når man skal arbejde med så store dokumenter ?

Lars

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 02-02-05 22:34

Hej Lars.

750 MB?? Ser man det.

Måske skulle svigerfar se lidt nærmere på hoved- / underdokument.

Jeg kan bedst beskrive det som et ringbind = hoveddokument og de 15
faneblade = 15 underdokumenter.
Nu kan 15 forskellige personer arbejde på hvert sit dokument og man kan så
når det er nødvendigt, åbne hoveddokumentet for at feks. print.
Når man arbejder med hoved- / underdokument bør man også have styr på
typografi.
Min erfaring er, at man ikke lige lærer og håndterer dette på en weekend,
hav tålmodighed.

Jørgen Bondesen

Followup to newsgroup only please.
Jeg ønsker, at vi kommunikere via nyhedsgruppen, tak.

Fra : Nederbasse

Dato : 02-02-05 22:51

"Jørgen Bondesen" <bondesen@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jørgen Bondesen
>
> Followup to newsgroup only please.
> Jeg ønsker, at vi kommunikere via nyhedsgruppen, tak.

Jeg havde forestillet mig noget med at lave en slags indholdsfortegnelse og
så linke til de forskellige 'kapitler' har lige prøvet at lave links til to
andre dokumenter men så skal man holde ctrlnede når man klikker så det ernok
ikke en løsning

Lars

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 02-02-05 23:56

Hej Lars.

Jeg tror du har Off. xp

Se lige Menu: Funktioner - Indstillinger - Rediger: i midten til højre, kan
du deaktivere ctrl til hyperlink.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 07-02-05 11:37

> [...]
> lige prøvet at lave links til to andre dokumenter men så skal man
> holde ctrlnede når man klikker så det ernok ikke en løsning

Gem indholdsfortegnelsen som Webside

Lars Klintholm

Fra : Leo Heuser

Dato : 07-02-05 12:17

"Nederbasse" <laneNOHAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så linke til de forskellige 'kapitler' har lige prøvet at lave links til
> andre dokumenter men så skal man holde ctrlnede når man klikker så det

Hej Lars

Hvis du laver en almindelig indholdsfortegnelse og slår
<Ctrl> fra, som Jørgen skriver, så kan du komme til kapitlerne
ved blot at klikke på det i indholdsfortegnelsen.

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.