Skærme
Fijala 3554
Garanti for ingen pixelfejl?
Fra : GT

Dato : 02-02-05 13:04

Hej Gruppe.

Findes der et mærke som sælger fladskærme med garanti for ingen pixelfejl?
Har prøvet Google , men finder tilsyneladende ikke noget relevant..
Tak for al hjælp.

Motto: Hvorfor finde sig i pixelfejl. LOL

Fra : Nicolai

Dato : 02-02-05 13:32

> Findes der et mærke som sælger fladskærme med garanti for ingen pixelfejl?
Samsung. Men kun i Japan.

> Har prøvet Google , men finder tilsyneladende ikke noget relevant..
> Tak for al hjælp.

Køb over nettet - der har du 14 dages fuld returret.

Fra : Esben

Dato : 02-02-05 18:49

"GT" <virker@ikke.slut> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
>
> Findes der et mærke som sælger fladskærme med garanti for ingen pixelfejl?
> Har prøvet Google , men finder tilsyneladende ikke noget relevant..
> Tak for al hjælp.

Er der ikke en eller anden onlineforhandler der garanterer nul pixelfejl for
et ekstra beløb? Det er vel værd at betale, når det nu er så dødsens
vigtigt.

--
Esben

Fra : Karsten Andersen

Dato : 02-02-05 19:09

Wed, 2 Feb 2005 13:04:24 +0100, skrev GT, på 9 linier, i
<4200c1c2$0$268$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

http://www.m-e.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=62482

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : K.

Dato : 03-02-05 02:20

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> wrote in message

> http://www.m-e.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=62482

Her står det officielt på Samsungs side:
http://www.samsung.com/dk/support/guarantee/pdf/LCD_pixelspec.pdf

Det ser dog kun ud til at gælde for 172X, 173P, 193P Red, 193P Black, 193P
Silver.

Fra : Kurt Lund

Dato : 02-02-05 21:23

> [...]
> Har prøvet Google , men finder tilsyneladende ikke noget relevant..
> Tak for al hjælp.
>
> Motto: Hvorfor finde sig i pixelfejl. LOL
Så kan du bare købe en Sony LCD skærm,
de giver 14 dages garanti mod pixelfejl.
Det fik jeg på min Sony skærm...

Kurt

Fra : K.

Dato : 02-02-05 22:48

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> wrote in message
> Så kan du bare købe en Sony LCD skærm,
> de giver 14 dages garanti mod pixelfejl.
> Det fik jeg på min Sony skærm...
>
> Kurt

Det er ifølge Sony ikke korrekt.Jeg ringede og spurgte i går.
De siger at de følger ISO 13406-2 normen, og alle deres skærme er klasse 2.
ItButikken har et stykke tid hævdet at sony garanterer mod pixelfejl, men
det er de blevet tvunget til at holde op med at fejlagtigt skrive på deres
side.

Fra : Sunesen

Dato : 15-02-05 11:09

ITbutikken giver stadig en pixelfejl garanti på SONY monitor. Konstateres
der en pixelfejl på en sony TFT monitor indenfor de første 14 dage, så
byttes den. Og det står også på hjemmesiden.

Fra : K.

Dato : 15-02-05 13:21

"Sunesen" <peter@datafilen.dk> wrote in message
> ITbutikken giver stadig en pixelfejl garanti på SONY monitor. Konstateres
> der en pixelfejl på en sony TFT monitor indenfor de første 14 dage, så
> byttes den. Og det står også på hjemmesiden.

Der var nogle dage hvor der ikke stod noget.
Det står nu igen på siden, men i en omskrevet form.
Tidligere stod der at Sony gav en pixelfejl garanti på deres TFT skærme, men
nu er det IT-butikken selv der giver garantien.
Det har jeg nu fået bekræftet ved at tale med IT-butikken, i dag, da den
første salgs person jeg kom igennem til, med det samme sagde at den garanti
var de holdt op med at tilbyde, hvorefter jeg så kunne fortælle at den var
tilbage.
Så blev jeg stillet videre til deres RMA mand, og han sagde også at Sony
havde tvunget dem til ikke at skrive at det er Sony der giver garantien.
Men der er altså en garanti igen, og den dækker også subpixels.

Det er reélt stadig sony der giver pixel garanti, da IT-butikken har indgået
en særlig aftale med Sony, så det kan være at garantien snart dukker op i
andre butikker også.

Fra : Akasut

Dato : 15-02-05 15:30

"K." <k@k.k> skrev i en meddelelse

> "Sunesen" <peter@datafilen.dk> wrote in message
Konstateres

TDC har 14 dages 'nul pixel-fejl" på deres Samsung'er. Men da TDC 'altid'
har haft 14 dages tilbageleveringsret, er garantien jo billig...